onsdag 13 oktober 2010

Nybörjarmisstag

Fotorundan idag blev något av en besvikelse då kamerabatteriet laddade ur efter att jag bara knäppt sex bilar. Den sista bilen jag hann med var dessutom en Passat från 2000-talet, USA-modell visserligen, som så här i efterhand känns lite onödig att ha ödslat energi på, då det stod en Renault 4 på parkeringen bredvid! Bilderna som i alla fall han bli tagna dyker förhoppningsvis upp snart och så får jag försöka hinna med en fotorunda imorgon igen.

Ett andra nybörjarmisstag var att jag glömde skriva upp registreringsnummer (där det inte syns på bilderna) för att kunna kolla upp uppgifter på bilarna.

För att ha något att visa tog jag några bilder med mobilen, men de blev inte riktigt bra så jag slutade med detta tilltag efter en bil. Ni ska i alla fall få se bilderna som togs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar